עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

עיצוב אולם לחתונה

בעוד מספר חודשים, זה יקרה. אתם תצעדו יחדיו מתחת לחופה, ותהפכו לזוג נשוי לכל דבר ועניין. ההתרגשות, מטבע הדברים, בשיאה. וכך גם ההכנות: אתם בחרתם כבר אולם אירועים, ורוצים כעת לעצב אותו באופן שיתאים ביותר לטעם האישי שלכם. ואז אתם מבינים שאין לכם ולו מושג קלוש בתחום עיצוב אירועים. מה תעשו? חברת "אמריליוס הפקת אירועים", היא שתיקח על עצמה את משימת עיצוב האירוע, כמו גם היבטים חשובים אחרים הנוגעים לו.

חשיבותו של עיצוב

בדרך כלל, כאשר בני זוג בוחרים אולם לחתונה, הם רואים אותו בעיצובו הבסיסי ביותר. מה שחשוב לא פחות, הוא שאולמות רבים מאפשרים גם לארגן אותם באופנים שונים ומגוונים, כך שיעמדו בקנה אחד עם הרצונות של החוגגים. כך, למשל, אופן ארגון השולחנות, עיצוב שולחנות חתונה, או לחילופין אולם קבלת הפנים, נכנסים למשוואה, וכולם צריכים לתרום יחדיו לרושם הכללי הנוצר מהאירוע. ואגב, בהחלט ניתן לבחור גם בקונספט מסוים, ולהקפיד שכל מרכיב ומרכיב באירוע ייעשה על פיו.

סוגיה מרכזית נוספת היא הגוונים. אין זה סוד כי שימוש בצבעים מסוימים, מאפשר לעורר תחושות שונות אצל האורחים. בחתונה, ייעשה לרוב שימוש בגוונים בהירים, התורמים לתחושת הרומנטיקה. אולם, מפתח מרכזי להעלאת הרושם עוד יותר הוא ביצירת מיזוגים שונים בין צבעים, כפי שבוודאי מעצב מקצועי יוכל לבצע.

מילת המפתח: החופה

זוגות רבים משקיעים את מירב תשומת הלב בעיצובה של החופה, ולא ניתן לחלוק עליהם. זהו המקום אליו מתנקז שיאו של הערב, וזה שיותיר את מירב הזכרונות. בניגוד לחופות המסורתיות, שנראה שמעט יצאו מן האופנה, כיום החופות המעוצבות תופסות את המקום המרכזי בבחירה. הן עשויות להיות מבוססות על עצים, ברזל או אפילו פלסטיק, ולהיות יצירתיות באופן מפתיע ומקורי.

כאן גם צריך להיכנס לתמונה מיקום האירוע. בניגוד לחתונות הנערכות תחת כיפת השמיים (ובהן נעשה שימוש תדיר בחופות מסורתיות, להעצמת החיבור לטבע), באולמות אירועים בוחרים לרוב בחופות מעוצבות, על פי הסגנון הכולל שמעוניינים בני הזוג לדבוק בו.

אז למה להיעזר במומחים?

הסוגיות שהועלו מעלה הן רק חלק קטן מאד מהתמונה המורכבת יותר של עיצוב אולם לחתונה. כמו כן, ברור שחוקי המשחק משתנים בהתאם למאפיינים הפיזיים של כל אולם: גובהו או שטחו, למשל, חייבים להשפיע על מגמת העיצוב, וביותר ממובן אחד.

עקב כל הסיבות האלה, רבים ממליצים להשאיר את העבודה למומחים. אמריליוס הפקת אירועים הינה חברה מובילה בתחום עיצוב והפקת האירועים בישראל כיום, והיא חורטת על דגלה חדשנות ומקוריות בכל אירוע ואירוע. על פי דרישות בני הזוג, יעוצב האולם באופן המרשים ביותר, כזה אשר יותיר חותם עצום על כל אורח ואורח.

כמו כן, מציעה החברה ליווי מקצועי מלא לכל אורך הדרך: לא רק בשלב התכנון והעיצוב הראשוני, אלא גם בהפיכת החזון למציאות ב"שטח".