עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       
עיצוב אירועי חברה

אירועי חברה מופיעים במגוון רב של צורות וגדלים ובאים לשרת מטרות שונות החל מגיבוש העובדים וכלה באירועים בעלי אופי שיווקי אשר מטרתם חיזוק הקשר לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים. עיצוב אירועי חברה נעשה באופן שונה בין סוג אחד של אירועים למשנהו ותלוי במידה ניכרת באופי האירוע ובמסר אותו רוצים להעביר למשתתפים.

עיצוב אירועי חברה כחלק מהתרבות הארגונית
לכל חברה ארגון ועסק ישנם אירועים שונים המושרשים כחלק מהתרבות הארגונית וחוזרים על עצמם מדי שנה כמו אירוע יום הולדת לחברה, אירועי תחילת שנה וחגים נוספים, אירוע לציון עובדים מצטיינים ועוד. בנוסף ישנם אירועי חברה אשר תדירותם משתנה משנה לשנה כמו אירוע השקת מוצר, כנסים מקצועיים ואירועים שיווקיים.

להתרשמות, כנסו לגלריה

עיצוב אירוע השקה

אירוע השקה הינו אירוע במהלכו מתבצעת חשיפה של מוצר או סדרת מוצרים בפני קהל צרכנים פוטנציאלי כחלק מהפעילות לקידום המכירות. תהליך עיצוב אירועי השקה משלב אלמטים עיצוביים רבים ויש לשים תשומת לב יתרה לשילובים אשר ידגישו את החגיגיות של תהליך הייזום מחד ואת המסר השיווקי מאידך.

עיצוב אירועי השקה - שילוב של מקום וקונספט
בעת עיצוב אירוע השקה, בין אם מדובר באירוע השקת מוצר בודד או קו מוצרים, יש לדעת לעצב את המקום כך שיתאים לקונספט אשר נוצר סביב האירוע. בחלק מהאירועים יספרו את סיפור המוצר החל משלב הרעיון, תוך אנקדוטות מהדרך הפתלתלה ועד לידתו של המוצר, במקומות אחרים, ידברו על הרקע עליו קמה החברה, יהיו אשר יעצבו את המקום בכדי ליצור אוירה המשקפת את תרומת המוצר לדוגמא, עיצוב המקום כמבצר עבור מוצר אבטחה או עיצוב המקום כמו העולם בו מתרחש משחק אותו משיקים וכו.

להתרשמות, כנסו לגלריה