עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       
עיצוב חתונה
 
יצירת קשר בטלפון:  052-3801655
 
 

עיצוב חתונה
תחילתו של דואט

חתונה היא אירוע בו בני הזוג חולקים את רגשותיהם העמוקים ואהבתם זה לזו עם חברים ומשפחה ויש האומרים כי בעת החופה נפתחים השמיים ומחזקים את כל הנוכחים ומקשרים אותם לכל הטוב שבעולם.

עיצוב חתונות - קסם של חוויה
אנו באמריליוס יודעים כי חתונה היא כמו לידה מחדש של הזוגיות, היא גם חלום וגם משאלת ילדות (שלא לדבר על משאלת ההורים) והכלה היא כמו אותה ילדה שמשחקת בגן בחתן וכלה וכל יום מחדש משקיעה את מירצה ומאודה בתפקיד החשוב של עיצוב חתונות לחברותיה ולה.
כל זאת מביא אותנו באמריליוס להתייחס לעיצוב חתונות כאל עיצוב חוויה, הפיכת רגשות לאוירה, עיצוב של רגע קסום בו אתם, האישיות של כל אחד מכם והזוגיות המיוחדת שלכם מהווים ההשראה ואנו האמן שמגשים חלומות.

עיצוב חתונות - איתכם ובשבילכם
הבסיס לעיצוב חתונה או חופה עימנו הינו בליווי צמוד החל מפגישת ההיכרות ובחירת הקונספט העיצובי, דרך התאמת אופי האירוע לאני המיוחד שלכם, וכלה בטיפול בכל אותם פרטים קטנים לכדי שלמות.

אנו מביאים איתנו שנים של נסיון, צוות יצירתי מקורי ועשיר בדמיון, והגשמת חלום ילדות של עיצוב חתונות ואירועים.

כיצד להמנע מתשלום קנס בגין הזמנת מעצב חיצוני לאולם אירועים
בעלי אולמות אירועים נוהגים להחתים את הלקוחות על חוזה שאחד מסעיפיו הוא קנס במידה ומביאים מעצב חיצוני. המטרה היא להגדיל את הרווח של האולם ולעבוד עם מעצב שמשלם אחוזים לבעלי האולם. היופי האסטטיקה והרצונות של הלקוחות כלל לא נכללים כאן בשיקולים של האולמות.
חשוב לדעת שלא חייבים לחתום על הסעיף האוסר עליכם להשתמש בשירותי חברת עיצוב שתתן לכם עיצוב שאתם רוצים, ובמחיר נמוך ברוב המקרים מהאולם. ניתן לציין בפני בעל האולם שאתם רוצים להשאיר לעצמכם את הזכות לקבל מספר הצעות מחיר, מדובר באלפי שקלים ואתם זכאים לקבל את השירות והמחיר הטובים ביותר ולא את מה שכופה עליכם האולם. צריך לחשוב על מקרה אם שאין לכם כימיה עם המעצב ומעצבת או שהעיצוב שהם מציעים זה לא מה שחלמתם. במקרים כאלו כדאי לבדוק עם חברת עיצוב נוספת והכבילה לחוזה חתום תגביל אותכם.
במידה וכבר חתמתם על החוזה כי לא שמתם לב לסעיף של עיצוב האירוע, תפנו אלינו ונייעץ לכם כיצד לנהוג על מנת לא לשלם קנס. במקרים מסוימים הקנס הוא לא כה גבוה ועדיין בשקלול הכללי תקבלו עיצוב יותר יפה ובמחיר המתאים לכם כך שהקנס לא יורגש.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

להתרשמות, כנסו לגלריה