עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       
עיצוב אירועים - שאלות נפוצות

בכל הקשור לעיצוב אירועים, בין אם מדובר בעיצוב חתונות, עיצוב בר מצווה, עיצוב אירועי חברה וכל אירוע אחר, מתעוררות שאלות רבות גם אצל לקוחות וגם אצל חברים המבקשים בעצתינו. אנו באמריליוס החלטנו לקבץ את השאלות הנפוצות מבין אלו הנשלחות אלינו באימייל ואלו הנשאלות בפגישות עם הלקוחות ולענות עליהם בצורה הכי נהירה על מנת להקל עליכם ולאפשר הבנה גדולה יותר בתחום לפני שאתם מתחילים את תהליך עיצוב האירוע שלכם. באם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן ולעמוד לשירותכם דרך טופס יצירת הקשר.

• מה חשוב לבדוק כשנפגשים עם חברה לעיצוב אירועים?
כאשר נפגשים עם חברה לעיצוב אירועים כמו לפני שקובעים עם כל איש מקצוע חשוב לנו לדעת על הנסיון המקצועי שלהם. יש לבקש לראות דוגמאות לעיצובים שהם עשו אם זה דרך תיק עבודות, תמונות, סרטוני וידאו וממליצים. יש לברר מה הותק של החברה בתחום, כמה אירועים עיצבו, האם אלו אירועים מהסוג שאנחנו רוצים שיעצבו עבורינו, האם פריטי העיצוב מבוטחים (פעמים רבות מדובר בפריטי עיצוב כמו פמוטים ואביזרים נוספים הכוללים אש ו\או זכוכית, ובמקרה פציעה או שריפה חובה שיהיה ביטוח). האם יש למעצבים נכונות להוספת פרטי עיצוב נוספים לבקשת הלקוחות, האם המעצבים גמישים מספיק בכדי להשתמש גם בפריטים של המקום (גן אירועים, אולם, חצר וכו.) ולא רק בפריטים מהקולקציה שלו והאם המעצבים נכונים להגיע למקום האירוע בכדי לבחון פריטים אלו.
לסיכום, יש לבחון את הרזומה של החברה, האם יש להם ביטוחים מתאימים והאם עיצוב האירוע ייעשה ברוח החזון שלכם.

• ממה מורכב עיצוב אירוע?
עיצוב אירוע הינו תהליך המורכב מפרטים קטנים רבים ומאפשרויות רבות כמו עיצוב שולחנות, עיצוב חופה, קבלת פנים, עיצוב כסא כלה (מקובל מאוד במגזר הדתי), סידור פרחים, עיצוב שולחן מרכזי, עיצוב בר, דלפקים, קשת מעוצבת בקבלת פנים, עצים דקורטיביים, כיסויי כיסאות חיפוי קירות מקומות שרוצים להסתיר, אביזרי עיצוב מיוחדים, נדנדת רטרו לכלה חתן, אופניים עתיקות, ריהוט אלטרנטיבי, שולחנות בר מעוצבים, ראנרים, מפות, מפיות, עיצוב מרכזי שולחן, שולחנות אבירים, עיצוב שירותים עיצוב פינות נסתרות ועוד אפשרויות רבות.
קל מאוד ללכת לאיבוד בשלל הפריטים לעיצוב ולכן צריך חברה מקצועית לעיצוב אירועים אשר תפתח בפנינו מגוון אפשרויות גדול ככל האפשר, אך גם תדע למקד אותנו בפריטים המתאימים לאוירה הרצוייה לנו. חברה אשר תדע לשלב בין הפריטים במינונים נכונים על מנת לעצב את האוירה המושלמת.

• אלו הכנות נדרשות לפני פגישה עם מעצבי אירועים?
לפני שנפגשים עם מעצבי אירועים יש לחשוב מראש על מספר נושאים.
- מה גובה התקציב המיועד לעיצוב האירוע?
- האם יש נושא עבור העיצוב שאתם רוצים (ספיידרמן, פיות, מערב פרוע וכו')? חשוב להיות פתוחים לרעיונות ולהיות מתואמים כאשר מדובר בעיצוב חתונה וחשוב לשתף את הילדים בהחלטות כאשר מדובר בעיצוב בר מצווה או עיצוב בת מצווה.
- מהו אופי האירוע?
- אלו צבעים אתם אוהבים?
- מהו מיקום האירוע (אולם, ים, יער, גן וכו')? והאם יש תמונות של המקום (או אתר אינטרנט בו רואים איך המקום נראה)?
- האם יש עיצוב שראיתם באינטרנט או במקום כלשהו שלפיו אתם רוצים את העיצוב?
- האם יש פריטי עיצוב שאתם אוהבים במיוחד כמו פמוטים גדולים, פרחים מסויימים ופריטים המוסיפים נופח סנטימנטלי לאירוע, לדוגמא - יום הולדת 70 לצלם חובב אשר - האולם מעוצב כמו גלרייה במוזיאון עם תמונותיו מוגדלות וממוסגרות (כמובן ללא ידיעתו).
לסיכום, יש לבחון את הרזומה של החברה, האם יש להם ביטוחים מתאימים והאם עיצוב האירוע ייעשה ברוח החזון שלכם.

• למה טווח המחירים גדול כל כך? איך יודעים מהו מחיר הוגן?
עיצוב אירועים הוא תחום רחב מאוד עם אפשרויות ללא סוף ומחירים שונים מאחת לשניה. חבילות עיצוב שונות מתומחרות שונה בהתאם לפריטים הנכללים בחבילה וזוהי אחת הסיבות לטווח המחירים הגדול בעת תמחור העיצוב. לדוגמא, עיצוב בפרחים חיים שונה במחיר מעיצוב בפמוטים ואביזרי עיצוב דוממים.
ניתן להוזיל החבילות על ידי דילול סידורי פרחים או סידור פרחים עם יותר ירק (סידור עם ירק רב זול משמעותית מסידור עשיר בפרחים). ניתן גם להוזיל חבילות למי שמעדיף פרחים מפלסטיק או ממשי. ישנם עוד אפשרויות רבות לשחק עם פריטי העיצוב והמחיר אך בסופו של יום, מחיר הוגן הוא מחיר לעיצוב המותאם לתקציבכם ואשר נותן מענה לציפיותיכם. חשוב שתסמכו על התחושות שלכם ותצאו בהרגשה טובה שהעיצוב טוב והמחיר הוגן עבור התמורה.