עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       
עיצוב בר / בת מצווה

עיצוב בר מצווה - אירוע של פעם בחיים
עיצוב בר מצווה הוא תהליך חווייתי הן להורים והן לחתן הבר מצווה. ההתרגשות בשיאה כבר מהמפגש הראשוני עם המעצבים והנער מלא ברעיונות ורצונות משלו לעיצוב שיהפוך את האירוע שלו למסיבת השנה.

עיצוב בר מצווה - אירוע מכובד באוירה צעירה
בין אם המקום בו הוחלט לחגוג את בר המצווה הוא גן אירועים, אולם, מועדון ריקודים, חצר הבית או כל מקום אחר (חוף הים, פארק וכו...)
הבסיס לאירוע מושלם הינו בעיצוב בר המצווה. עיצוב בר מצווה הינו עיצוב עבור קהל יעד שונה מהרגיל בשל העובדה כי אחוז ניכר מהמוזמנים הינם נערים. מצד אחד יש את רצונם של ההורים לאירוע מכובד עבור המשפחה והחברים ומצד שני יש לדאוג שבני הנוער לא ישתעממו ושאופי האירוע יוגדר גם מאופיו של הנער ויתאים לו.

עיצוב בת מצווה - לחוות כל רגע
עיצוב בת מצווה הינו חוויה מרגשת מאין כמוה. הנערה החוגגת רוצה שיתייחסו אליה כאל כלה כמשתמע מהיותה כלת בת המצווה. היא רוצה להיות זו שמקבלת את ההחלטות באשר למקום האירוע, עיצוב האירוע, הפירוטכניקה האטרקציות וכל מה שצריך בכדי להבטיח שהאירוע שלה יהיה גולת הכותרת מבין כל אירועי בנות המצווה של חברותיה.

עיצוב בת מצווה - עולם של אפשרויות
עיצוב בת המצווה טומן בחובו פרטים רבים כמו עיצוב הכניסה של הנערה (שטיח אדום, זיקוקים, פרחים בצידי השביל, עלי ורדים מפוזרים, הפרחת בלונים ועוד אפשרויות רבות), עיצוב שולחנות, עיצוב רחבת הריקודים, אטרקציות לילדים וכדומה. בבואינו להתחיל בעיצוב בת מצווה אנו לוקחים בחשבון את מקום האירוע (מסיבת חוף, מסיבה במדבר, גני אירועים, אולמות אירועים וכו.), את כמות הנערים והנערות המגיעים לאירוע יחד עם כמות המוזמנים המבוגרים (משפחה, חברים, מכרים) ומעלים את האפשרויות העיצוביות  בפני הנערה וההורים.

להתרשמות, כנסו לגלריה