עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       
  עיצוב חופה
 

 
עיצוב חופה
 יצירת קשר: 052-3801655
 email: design@amarilius.co.il



עיצוב חופה - הרגע הקסום
חתונה יהודית זו חתונה שטקס החופה תופס בו את החלק המרכזי, והמרגש ביותר. תמונות של חתונה של סבים, הורים והילדים מלווים את המשפחות כל החיים, ונתלים על קירות בבית ועל קירות במשרדים, זה מעיד על  משמעות הרבה שיש לרגע החתונה בחיי המשפחות היהודיות.  עיצוב החופה ושמלת כלה אלו הם שני הדברים שכדאי להשקיע בהם מאמץ וזמן, חברת אמרליוס ערכה במשך שנים רבות טקסי חופה מדהימים, צברה נסיון רב העומד כעת לרשותכם. אנו נסייע לכם לבחור את הקונספט המתאים לטקס החופה, נבחר ביחד את החופה המתאימה ביותר והמעוטרת בבדים ופרחים או שתיהיה בקוים נקיים בלבד הכל בהתאם לבחירתכם, הן לגבי אופי החופה והן לגבי מיקום, ליד הים, בבית פרטי, בגן אירועים, אולם אירועים וכל מקום יפה בחרתם  לקיים בו את טקס החופה.
טקס החופה
טקס החופה הינה האירוע המרכזי בחתונתכם, המקום אליו כל העיניים נשואות ברגע אחד בזמן הקידושין, וכל העולם כאילו עוצר נשימתו ומקשיב למוצא פיכם, ההורים הסבים, החברים, ואתם רוצים שהרגע היפה הזה יזכר לעד...
ההתמחות של אמריליוס בעיצוב חופות הופכת את הרגע האדיר והמרגש, בו אתם מצהירים קבל עם ועדה על אהבתכם ועל זוגיותכם לחוויה מדהימה בפני עצמה - חוויה שהנה חד פעמית בחייכם.

עיצוב חופות - כשהחלום הופך למציאות
עם אמריליוס, כל הפרטים לחופה נבחרים בשיתופכם ובהתאמה אישית לחזונכם, החל מעיצוב השביל המוביל אל החופה, דרך עלי הכותרת שמפזרים השושבינים לפניכם, התאורה הקסומה, העיטורים סביב עמודי החופה, סידורי פרחים מרהיבים אשר ריחם משלים את האוירה שיוצר יופיים.  רעיונות ואפשרויות כיד הדמיון וכל זאת כדי שהרגע הגדול ייחרט בזכרונם של כל הנוכחים ויעצים את חוויתכם.
נסיוננו העשיר, המעוף , הגמישות, המקוריות,  הפתיחות לרעיונות חדשים, העובדה שכל דבר הוא בר ביצוע וגם השמיים הם לא הגבול (אפשר להפריח בלונים, יונים, לרדת במסוק...) הם שיעזרו לכם לעצב את חופתכם ולהפיק טקס חופה בדיוק כפי שחלמתם, שיראה מקסים שנים רבות בצילומים וישמר בליבכם לעד.

עיצוב חופה
ניתן לעצב את החופה במגוון אפשרויות פרחים חיים, ענפים, כדורים, או חופה בקוים נקיים ולבנים, חשוב להתאים את החופה למקום, במקום שיש בו נטיה למעגליות מומלץ להקים חופה עגולה או חופת כיפה, בטבע נמליץ לכם על חופת במבוק יפה המשתלב בנוף או על חופה מסורתית, מעוטרת בפרחים. באולם אירועים עם קוים ישרים נמליץ לכם על חופה יפנית או חופה מרובעת, עם סידורי פרחים באמצע או לצידי החופה.

עיצוב חופות כמה משלמים
המחרים שונים ומגוונים, השאלה האם השרות הנדרש הוא עבור ייפוי של חופה קייימת, שכבר עטופה בבדים או שבעל מקום האירועים מספק רק את מבנה החופה ועל הזוג לדואג לבדים, תאורה, פרוכת ופרחים. ככל שתזדקקו ליותר פריטים עיצוביים כך המחיר יעלה כמובן. באולומות אירועים ובגני אירועים אירוע רודף אירוע ובחלק מהמקומות רמת התחזוקה איננה גבוהה, בדי החופה מתבלים ומתלכלכים, החפה עצמה מחלידה ולכן כדאי לבדוק את מצבה, במידה והבדים מחוררים ומוכתמים, כדאי להזמין מעצבת אירועים שתדאג להתאים לחופה בדים נקיים ובמידת הצורך תסתיר את החלודות של החופה. במספר מקרים לא מבוטל, עדיף לשלם קצת יותר, ולהזמין את החופה כולה עם כל האביזרים והחשמל מחברת עיצוב אירועים, אנחנו באמריליוס מספקים חופה יפה מתוחזקת ברמה הגבוהה ביותר, כדי שהאירוע יראה מושלם, כמובן שהדבר כרוך בהוצאה נוספת אך בשביל רגע מיוחד ועבור תמונות שילוו אותנו כל החיים, יהיה זה הדבר הנכון לעשות.

שדרה בדרך לחופה
לחופה מתלווה גם שדרה בדרך לחופה, וכאן יש מספר רב של אפשרויות עיצוביות, ניתן לעשות את השדרה בדמות החופה, לדוגמא חופה יפנית, נוהגים לעיתים לעשות לפני החופה שדרת קוביות הדומות במבנה לחופה היפנית רק שהן נמוכות ועליהן מוצבים פרחים, בין השדרות ניתן להפעיל פירוטכניקה ואז הכניסה לחופה מקבלת נופך חגיגי במיוחד. חופת במבוק תראה יפה עם שדרת לפידים, מבמבוק או לפידים בתוך מתקנים מיוחדים. חשוב לזכור שלא לכל אולם או גן אירועים יש אופציות עיצוביות אלא חופה אחת בלבד ושדרה אחת בלבד ולכן חברת אמריליוס תסייע לכם בבחירת חופה ושדרה המתאימה למקום והשונה מהחופה שהיתה במקום אירוע אתמול ולשלשום. חופת קריסטלים מוצעת לעיתים נדירות על ידי אולם אירועים אך יש לחופה זו דרישה גבוהה, לקוח המחפש חופת קירסטלים והורצה גם שדרת קריסטלים, ימצא מענה מתאים אצל המעצבת שלנו.

חופת במבוק
חופת במבוק זוהי חופה העשויה ממוטות במבוק עבים ומיוחדים, לרוב זה שמונה עמודי במבוק, המחוברים יחד עם חיבורים מיוחדים. במבוק זה סוג של צמח ולכן העמודים הם עדינים וחשופים לפגע הטבע ומזיקים והחזקתה של החופה דורשת טיפול ואיחסון במקום נאות, חופת במבוק המוקמת בחוף הים, במקום היסטורי, כגון מצדה, קיסריה, מודיעין וכל אתר מורשת, משתלבת בנוף משלימה אותו ונראית מעולה, לכן לקוחות רבים מזמנים חופת במבוק מחברת אמריליוס, השוני בין הלקוחות הוא בגוון הבדים המעטרים את החופה בצורת הפרחים, גודלם ומקומם על החופה. יש לקוחות המעדיפים סידור פרחים אחד בצד ימין או שמאל של החופה, אחרים רוצים סידורי פרחים בצדיים, יש כאלה המעדיפים סידור המרכז החופה או לכל אורכה בחזית ויש המעדיפים את החופה ללא פרחים כלל, בקוים נקיים ויפים. בגלריית התמונות באתר שלנו ניתן לראות חופות במבוק במגוון עיצובים ולתאם עם פגישה עם המעצבת שתעזור לכם לבחור את החופה המתאימה ביותר והמעוצבת בהתאמה למקום ולרצונכם.

איך מעצבים חופה
חברת אמריליוס עיצוב אירועים יכולה לסייע לכם בבחירת הקונספט העיצוב שאתם אוהבים. כמובן שהדבר תלוי מאוד גם בתקציבכם.
במידה וחשקתם בחופת פרחים חיים בחזית של החופה לכל אורכה הדבר מצריך השקעה כספית גדולה יותר מאשר עבור עיצוב חופות בזר פרחים קטן במרכז.
חלק מלקחותוניו  מעדיפים זר קןט בצד שמאל או בצד ימין של החופה ואחרים רוצים זרים בצורת ר בצידי החופה ויש האוהבים זר לא גדול במרכז החופה. ל
קוחות אחרים אוהבים את החופה ללא פרחים כלל ומסתפקים בעיצוב החופה בבדים עדינים, שיכסו את רגלי החופה.
לסיכום ניתן לעצב חופה בפרחים במגוון אפשרויות, סידור פרחים ענק לכל אורך החופה או כאמור ניתן להשתמש בסידורי פרחים יפים בצידי החופה,
להשלמת העיצוב לפרחים החיים מתווספים בדי שיפון עדינים, המעניקים לחופה מראה עדין, רומנטי, ואוורירי.
בחברת אמריליוס בשונה מגני ואולמות אירועים מתאימים את החופה ללקוח, כך שכל זוג זוכה לקבל חופה בעיצוב שהוא בחר, לכל זוג סגנון ייחודי לו,
סגנון זה מתורגם על ידי מעצבי אמרליוס, לכתר פרחים שהלקוח בחר את צורתם  ואת צורתה משלימים בדים בצבעים ומרקם שהלקוח בחר.
אולם או גן אירועים מוגבלים במגוון סגנונות העיצוב שהם יכולים להציע, כי הם מסתמכים על המלאי כלי העיצוב הקבוע שלהם וברוב המכריע
של המקרים באולם קיימת חופה אחת שהיא מולבשת אחת לעונה וכך כל החתונות במקום ספציפי אחד יהיו דומות למשנהן. 
זוגות אניני טעם, המחפשים ייחודיות, יופי, רומנטיות, ותמונות שיזכרו... פונים לקבל שירות מקצועי מחברת עיצוב אירועים.

חופה מסורתית או חופה מעוצבת?
חופה מסורתית זו חופה העשויה מארבע מוטות, בדרך כלל מוטות במבוק או עץ נוח לאחיזה בגובה של 2.5 מטר לפחות והעמודים קשורים בפרוכת מיוחדת או בבד. יתרונות של חופה זו הוא מחירה הנמוך יחסית , היא לא מצריכה מקום  מקום להצבה ניתן לפרוס את החופה ומיד בסיום הטקס המקום יכול לשמש לסעודה או לריקודים, את החופה מחזיקים חברים או קרובים והרגע הזה יהיה נצור בזכורנוניהם למשך חייהם. החסרונות הם המקום הקטן מתח לחופה, לרוב רק ההורים הזוג הטרי והרב יכולים להתמקם מתחת לפרוכת וכן החזות של החופה הנו פשוט יחסית לחופה מעוצבת. ניתן לעצב את רגלי החופה בירק ובפרחים כדי להעניק לה מראה חגיגי יותר. חופה מעוצבת לעומת זאת היא חופה גדולה שמתחתיה יכולים לעמוד אנשים רבים, המראה של החופה הוא שונה לחלוטין החופה מקושטת בסידורי פרחים חיים בבדים נשפכים, והיא יוצרת את האפקט של חגיגיות והתרוממות הרוח אצל הזוג הטרי, הקרובים והחברים, שידיהם פנויות לחיבוקים ונשיקות ולא צריכים לאחזו בחופה. כמובן שעלות החופה המעוצבת, יפנית במבוק עגולה, או כל צורה שהזוג בוחר הוא יקר יותר, אך מתחתנים רק פעם בחיים, האורחים וקרובים מביאים מתנות יפות, כך שבסופו של דבר ההשקעה מצדיקה את עצמה והזכרונות בנפש ובתמונות, יקבעו את ההבדל.
חברת אמריליוס עיצוב אירועים מציעה מגוון של אפשרויות לחופה מסורתית או מעוצבת, ובכל שתבחרו אנחנו איתכם, ולשירותכם.

חופות ליד הים

חופות בגני אירועים ובטבע

חופות באולמות ובבתי כנסת

למגוון חופות, כנסו לגלריה