עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

עיצוב אירועים באביב

האופנה של עיצוב אירועים בשמחות ואירועים משפחתיים הפכה מזמן לנורמה אצל בעלי שמחה רבים. בעלי שמחה רבים מעוניינים באופן טיבעי בביטוי אישי וייחודי בשימחה שלהם. המתכונת של שמחות רבות זהה ודומה אחת לשניה: מתכנסים באולם מעוצב סביב סעודה חגיגית ומציינים את בר המצווה, בת המצווה, חתונה, ברית וכו..

עיצוב אירועים - לאירוע ייחודי ומותאם אישית

על מנת לשוות לאירוע מראה ואופי ייחודי נעזרים במעצבי אירועים מקצועיים. תפקיד מעצבי האירועים לתת "נגיעה" אישית לאירוע על ידי שימוש באלמנטים עיצוביים מגוונים כגון סידור האולם, עריכת השולחנות, קישוטים בכניסה לאולם, פינות ישיבה או כינוס מיוחדות וכו.. באירועים בהם יש אירוע טיכסי משמעותי המרכז אליו את כל תשומת ליבם של האורחים כמו טכס החופה בחתונה, מעצב האירועים ישים דגש רב על עיצוב איזור הטכס. בעיצוב חופות למשל, העיצוב יתרכז בחופה עצמה (קיימים עיצובי חופות בסגנונות רבים כגון עיצוב חופה קלאסית, עיצוב חופה יפנית, עיצוב חופת במבוק וכו.) ובסביבתה: השביל המוביל אליה את החתן והכלה, סידור הישיבה עבור הקהל וכו.

עיצוב אירועים באביב

עיצוב אירועים שכיח היום לא רק בתחומי השמחות אלא גם באירועים עסקיים כגון כנסים, אירועי חברה וכן במיגזר הציבורי בטכסים ציבוריים וכלליים.

עיצוב אירועים באביב מהווה הזדמנות מצויינת לשלב אלמנטים מהטבע המצוי מחוץ לאולם האירועים ואלמטים בתוך האולם פנימה. האביב מסמל את ההתחדשות וההתרעננות. האביב מסמל את היציאה החוצה. כולנו מכירים את התחושה המלבבת שאנחנו חווים לאחר חורף קר וגשום כשהמוטיבציה הבסיסית שלנו כבני אדם היא להסתגר במקום חם ומקורה על מנת להימנע מהגשם והרוחות. כשהחורף נחלש ומסתיים והשמש מגיחה החוצה אנחנו חווים את הצורך שלנו כבני אדם לצאת החוצה ולהתרענן. היציאה החוצה באביב מפגישה אותנו עם טבע מתעורר. הצמחיה מתמלאת בירוק . פרחי האביב פורצים במלוא ציבעם והם מפיצים ריחות נעימים. גם עולם החי מתעורר. זמן האביב הוא זמן הלידה של בעלי חיים רבים שממליטים צבאים יעלים ועוד חיות.

על מנת לתת לאירוע צביון אביבי המעצב ישתמש באלנטים כגון עציצים, אגרטלי פרחים עם פרחים טריים, ניתן להוסיף אלמנטים עיצוביים טבעיים כמו גזעי עץ מפוסלים יפה וכדומה, וכן שימוש בצבעי אביב קלאסיים כמו ירוק כהה, ירוק בהיר, אדום, צהוב ועוד.

עיצוב אירועים באביב מעניק חוויה מיוחדת לאורחים. האורחים שמבקרים בד"כ בשמחות במשך החורף רגילים למציאות האולמות הסגורים והמחוממים. המפגש עם אירוע המשולב באלמטים אביביים ו"פתוח" לחוץ מעניק למשתתפים תחושה של התרעננות גדולה. כמו התחושה של מפגש ראשון עם חוף הים בקיץ לאחר תקופה ארוכה שלא פקדנו אותו.

מעצבי אירועים מנוסים המתמחים בעיצוב אירועים באביב ידעו להציג תיק עבודות משכנע ומרהיב של אירועים רבים ומגוונים וסגננות שונים. ללקוחות נותר רק לבחור סגנון ואופי המיוחד להם.