עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

עיצוב מרכזי שולחן

עיצוב מרכזי שולחן באירועים

בכל הקשור לעיצוב אירועים, שולחנות הסעודה, בין אם אלו השולחנות של קבלת הפנים, שולחנות של הסעודה העיקרית או שולחנות ההגשה, הם חלק מהותי מהקונספט העיצובי. חלק גדול מזמן האירוע מועבר ליד השולחנות וחשוב להקנות לאורחים את התחושה והאוירה הנכונה בכדי להנעים זמן זה.

עיצוב מרכזי שולחן

עיצוב מרכזי שולחן במינון הנכון

עיצוב מרכזי שולחן יכול להעשות במגוון עצום של אופנים אם זה ע"י שימוש באביזרים כמו פמוטים שונים וסידורי פרחים ואם זה ע"י התאמת צבעי המפיות והמפות והתאמה בין מרכז השולחן לכלי ההגשה ולסכו"ם. עיצוב מרכזי שולחן הוא חלק מהותי מהעיצוב הכולל של השולחנות ומעיצוב האוירה באירוע. הצבה של כמות גדולה מדי של אביזרים במרכזי השולחנות תתן אוירה דחוסה וצפופה בעוד שהצבת אביזרים קטנים ובלתי מורגשים ביחס לעיצוב הכולל, תתן תחושת חוסר וריקנות. ערבוב של יותר מדי צבעים (מפיות, מפות, פרחים נרות ללא התאמה ביניהם) עלול להקנות לאירוע אוירה "מקושקשת" מדי בעוד ששימוש בגוון אחד עלול לתת תחושה משעממת.

עיצוב מרכזי שולחן לאירוע המושלם

אנו באמריליוס מכירים בחשיבות הרבה של עיצוב מרכזי שולחן ובתרומתו לעיצוב האירוע כולו במראה וביצירת אוירה. אנו מתמחים בעיצוב מרכזי שולחן ובהתאמת הפרטים בכל שולחן לגזרה בה הוא נמצא באירוע וכל זאת תוך חיזוק הקונספט והקוים המנחים של האירוע. האביזרים הנלווים נבחרים בקפידה החל מסוג וצבע המפות ועד סידורי הפרחים ,צבעי וסוגי הנרות, הפמוטים ושאר האביזרים. כל זאת על מנת ליצור קומפוזיצייה מושלמת ולהעצים את התחושה והאוירה הרצויה באירוע.

גלריית עיצוב מרכזי שולחן