עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

הפקת אירועים לחברות

מה דרוש על מנת שחברה עסקית תשמור על כוחה? כאן, רבים יציינו את איכותו של הצוות המקצועי, הליכי התפעול המאפיינים אותה או הקמפיינים שהיא מפיצה בתקשורת ההמונים. ועם זאת, בשנים האחרונות הלכה וגברה המודעות לחשיבותם של אירועים עסקיים בתפעול העסק, וזאת לצרכים מגוונים ביותר.

על אירועי חברה

ברמה הכללית, חשוב להדגיש שאירוע חברה יכול ללבוש אינספור צורות. יכול להיות זה, בין השאר, אירוע השקה של מוצר או שירות מסוים, ערב גיוס משקיעים או אפילו ערב גיבוש לעובדי החברה. באותה מידה, עשוי להיות זה אירוע שנתי, או כזה הנערך לציון מאורע מסוים. גם האבחנה הזו חשובה, מכיוון שהיא תשפיע במידה ניכרת על הדברים שצריכים להיכנס לתוך תמונת ההפקה. למעשה, גם כשמתבוננים על עיצוב האירוע, יש חשיבות מכרעת לסוגו.

למה הכוונה? ובכן, אין ספק כי ארגון לוח הזמנים של הערב חייב להיעשות בקפידה: באירוע חברה, כל רגע "משעמם" עלול להביא לאובדן לקוחות או משקיעים, ואפילו לירידת קרנה של החברה כולה. על אותו עיקרון, כל אירוע עסקי נועד לשדר מסרים מסוימים לקהל היעד – העיצוב חייב לעמוד בקנה אחד עם זה. חשבו, למשל, על חברה שמנסה למתג עצמה כחדשנית, אבל בוחרת בעיצוב קלאסי ומסורתי.

המטרה: אירוע ללא רבב

רבים טוענים כי הפקת אירועים פרטיים לחברות הופכת למורכבת יותר מאשר האירועים המשפחתיים. זאת מכיוון ששום דבר לא מובטח כאן: בניגוד לחתונה, למשל, לא צפויים רגשות עזים להיכנס לתמונה. לכן, ההסתכלות על האירועים היא "אובייקטיבית", או לכל הפחות ביקורתית פי כמה. כל תקלה עלולה לפגוע באירוע עצמו, כאמור, ובחברה כולה.

כאן גם ניתן להבין את מורכבות הפקת האירועים מהסוג הזה. אין נוסחה חד משמעית לאירוע, שעה שכל חברה יוצרת למעשה את האירוע מאפס. חשוב להבין קודם כל מהם המסרים שמעוניינים להעביר, ולאחר מכן לחשוב על הדרך שלוח הזמנים באירוע, ואפילו עיצוב המקום כולו, יוכלו לסייע להעביר אותם.

השאירו את העבודה למומחים

בשנים האחרונות, הבינו יותר ויותר מנהלים ובעלי עסקים כי עם הפקת אירועים לחברות לא לוקחים סיכונים. כתוצאה מכך, הם בוחרים להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית הפועלת בתחום: היא מונעת מהם את הצורך "להפיל" את המשימה על אדם חסר כישורים מטעמם, ובכך למעשה מגבירה את הסיכויים לאירוע מוצלח.

חברות אלה יוכלו להפיק את האירוע מ-א' ועד ת': החל ממציאת המקום ועיצובו, דרך הוספת אטרקציות' ועד לקישור הלקוחות לבעלי מקצוע מסוימים, שישלימו את המשימה. הליווי של החברות האלה ניתן למעשה לכל אורך הדרך, ומבוסס על עבודה צמודה עם אנשי העסק הנתון: רק כך ניתן יהיה להבין את הצרכים והרצונות שלהם, וליצור למעשה אירוע שיקדם את החברה קדימה ביותר ממובן אחד.

זוהי למעשה המטרה של הפקת אירועים, לא?