עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

עיצוב אולמות אירועים

כל אירוע, משפחתי או עסקי, מצריך הכנות מרובות. אחת המרכזיות שבהן נוגעת לבחירת המקום, שחייבת להיעשות על פי מספר המוזמנים ורצונות המארגנים. עם זאת, הניסיון מראה פעם אחר פעם כי בבחירת המקום המסע רק מתחיל, שעה שניתן לעצב את אולם האירוע באופנים מסוימים. וזוהי, אגב, משימה שעלולה להיות מורכבת בהחלט.

אז מה עושים? כפי שתראו מיד, פנייה לחברת "אמריליוס עיצוב אירועים" היא אחד המפתחות העיקריים בדרך לארגון מוצלח של האירוע כולו.

מה כולל עיצוב אולמות?

נקודה מרכזית בתחום עיצוב אירועים, מתייחסת לעיצוב האולם. זוהי עובדה ברורה שככל שהאולם גדול ומרווח יותר, וככל שהוא מורכב מיותר פריטים, כך אפשרויות העיצוב שלו רבות יותר. מצד אחד, עובדה זו מביאה לכך שהשמיים הם למעשה הגבול מבחינה עיצובית. מן העבר השני של המשוואה, מארגנים רבים מוצאים עצמם אובדי עצות אל מול מגוון האפשרויות.

על אותו עיקרון, עיצוב אולמות אירועים נחלק ללא מעט רכיבים. זה מתחיל ברושם הכללי שנועד ליצור האולם או בגוונים המאפיינים אותו, ונמשך בשאלות הנוגעות לצבע המפות, למספר הכיסאות בשולחן או לקישוטים שיופיעו בוודאי בפינות רבות באולם. כל אלה ישפיעו לא רק על הנוחות של האורחים, אלא גם על החוויה של כל אחד מהם, או אפילו המסרים שהם יקבלו: ניתן לעצב אולמות בצורה "רשמית", לדוגמא, אך גם באופן שידגיש את האינטימיות בין האורחים.

נדרשת: התאמה לאולם

כאמור, לא ניתן לחשוב אפילו על עיצוב אולם לחתונה או לכל אירוע אחר, מבלי להתבונן על מכלול הרכיבים שבו. גם המדיניות של בעלי האולם משחקת כאן תפקיד מרכזי: יש כאלה שיציעו עיצוב דל ובסיסי ביותר בתור ברירת מחדל, בעוד שעל השאר יידרשו המארגנים להוסיף תשלום. לעומתם, אולמות אירועים אחרים מכילים בתוכם מכלול שלם של אפשרויות, אשר המארגנים נדרשים רק לבחור מתוכן. ואגב, לעיתים לא יאפשר האולם כלל הוספה של פריטים מסוימים "מבחוץ".

אז מה עדיף? ברור שאולם שמציע בתוכו את כל אותם רכיבים יכול להפוך את משימת הארגון לפשוטה יותר. עם זאת, אסור לשכוח כי לעיתים התבוננות על האפשרויות שהוא מציע לבדן עלולה להביא לכך שאחרות יישארו מחוץ לתמונה, פשוט מכיוון שלא מודעים לקיומן. כאשר נרתמים להצעות העיצוביות של האולם בלבד, מתכווננים למעשה לטעם האישי של אנשיו.

הפתרון: חברות עיצוב והפקת אירועים

במרוצת השנים, הבינו רבים כי עיצוב אולמות הוא אומנות לכל דבר ועניין, וככזו – עליה להתבצע אך ורק על ידי גורמים בעלי ניסיון רב בתחום, מקוריות וחדשנות. אמריליוס עיצוב אירועים עונה על המאפיינים האלה בדיוק: זוהי אחת החברות המובילות בישראל בתחום, ומאחוריה ניסיון עשיר בעיצוב והפקת אירועים מכל סוג, בכל סדר גודל ובכל מקום.

הסיוע של החברה יינתן לא רק באותם היבטים של תכנון וארגון המרחב, אלא גם בצדדים האחרים של הפקת האירוע: בחירת נותני שירותים, הוספת אטרקציות וכן הלאה. רק כל יווצר אירוע אשר כל אחד מהרכיבים שבו יתרום להצלחה, דבר שיותיר את החותם החיובי אשר בוודאי מייחלים לו המארגנים.