עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

השכרת כיסויים לכסאות באירועים - 0523801655

כיסויים לכסאות באירועים - ברור שזה חשוב!

כיסויים לכיסאות באירועים הינו צורך שרבים אינם מודעים אליו עד אשר מגיע מועד האירוע. בין אם זו חתונה, ברית, בר מצווה או כל אירוע אחר, בעלי האירוע משקיעים הרבה זמן ומחשבה על הקונספט העיצובי, סידורי הפרחים, עיצוב השולחנות, עיצוב חופה, עיצוב שמלת כלה והכל עד הפרטים הקטנים, אך שוכחים שברבים מהמקרים הכסאות הם של בעלי המקום ובחלקם ניכר בלאי טבעי של תדירות השימוש או שהכיסאות הם מסוגים שונים (אם האירוע אינו במקום מוסדר) ושלא תמיד הסגנון של הכסאות מתאים לקונספט העיצובי עליו החלטנו. לשם כך נועדו כיסויים לכסאות באירועים.
מי שמעוניין להפוך את האירוע שלו מרגיל לאירוע יוקרתי מומלץ לו מאוד להשקיע בכיסויי כסאות יוקרתיים.

מחיר של כיסויי כסאות לאירועים ופפיונים צבעוניים לכסאות


מחיר כיסויי כסאות הנו 5 ש"ח + מע"מ  בכמות של מעל 220 כיסויים.
מחיר פפיון לכסא הנו 5 ש"ח + מע"מ בכמות של מעל 220 פפיונים.
המחיר כולל הלבשה והסרה של כיסויי הכסאות! לא כולל הובלה, אלא אם מזמינים חבילת עיצוב דרכינו-מומלץ מאוד!
לקוחות המזמינים עיצוב אירוע יהנו ממחיר מיוחד כחלק מחבילת העיצוב.



כיצד לשדרג מראה של אירוע?
התקציב מוגבל אך אתם מעוניינים לשדרג את האירוע, כדי שיראה יותר חגיגי מאירוע של מפגש רגיל עם קרובים וחברים, תתחילו עם הכסאות ותראו איך כל כסא פלסיק של כתר ששמים עליו כיסוי ולמהדרין גם פפיון, הכסא בין רגע הופך לכסא מפואר ומכובד, וכשמסתכלים על האירוע בכללותו עם מפה יפה על הולחן, מפיות מקופלות וכסאות עם כייסוי, הרי ששדרגת בהשקע לא גדולה את האיוע במספר מונים.

 השכרת כיסויים לאירועים                                 Chair covers for rent

כיסויים לכסאות באירועים - המגוון

באמריליוס אנו יודעים כי איכות ניכרת גם במראה הכללי אך בעיקר בפרטים הקטנים. אמריליוס משכירים סוגים שונים של כיסויים לכסאות באירועים שעוצבו עבור קונספטי עיצוב שונים ובהתאמה עבור סוגי האירועים השונים. שלל הצבעים וסוגי הבדים מאפשר לנו לדאוג לכך שהכיסויים לכסאות באירועים שלכם יהיו מרהיבים ויהוו את הגימור המושלם לקונספט העיצובי.

השכרת כיסויים לכסאות באירועים - יחס אישי, מעוף ונסיון עושים את הבדל.

הצוות המיומן של אמריליוס ידון איתכם בכל פירטי העיצוב החל מהקונספט המתאים לכם ולסוג האירוע ועד לפרחים על השולחנות והכיסויים והפפיונים לכסאות באירוע. לכל פרט תינתן תשומת הלב הראוייה וכל הפרטים ישתלבו אלו באלו להרמוניה מושלמת ומראה שלא ישכח.

השכרת כיסויים לכסאות לאירועים

ניתן להזמין כל כמות של כיסויים , מכמות הקטנה ביותר לרוב זה יהיה באיסוף עצמו, ועד כמות גדולה של 600 כיסויים, ואז ההלבשה והובלה מחושבים במחיר  ההשכרה, כאשר מדובר בעבודה רבה של הנכת הכיסויים לאירוע והלבשתם בהמשך תוך פרק זמן קצר בסמוך לאירוע, לאחר בהאולם נוקה והכסאות הוצבו במקומם על ידי המלצרים או עובדי האולם, במידה ומזמינים גם פפיונים אז כמו את הכיסויים ניתן לבצע איסוף עצמי ובכמות גדולה הפפיונים נקשרים לכסאות עם הכיויים בסמוך לתחילת האירוע, וגם בכך מושקע מאמץ רב  וכח אדם מקצועי היודע כיצד לא לגרום נזק לפפיון או הכיסוי ומלביש אותם בצורה ההופכת כל כיסא לכסא מלכותי.

סרטים לכיסויי כסאות
חברת אמריליוס נותנת שירות של הספקת והרכבת סרטים לכיסויי כסאות. הסרטים במגווון צבעים, הצבעים במלאי להספקה מיידית הם סגול, אדום, פוקסיה וזהב.
ניתן להזמין סרטים לכסאות בכל צבע כמעט בהתרעה של כשבועיים לפני האירוע. סרט לכיסוי כסאות יצבע את האולם בגוונים האהובים עליכם ויחד עם ראנרים, מפות
,מפיות יעניק לאירוע את הקונספט המיוחד בו בחרתם.

פפיונים לכיסויי כסאות
פפיונים הוא שם נרדף לסרטים ששמים מעל כיסויי הכסאות, הפפיונים משדרגים מאוד את הכסא של האולם
וכל כסא פלסטיק או אחרכאשר מסתכלים על כל האולם כמקשה אחת לאחר שהכסאות מכוסים בכיסויים ועליהם
הפפיונים כל אולם וכל מקום נראה מפואר ומהודר במיוחד. ה
השקעה הכספית במקרה זה היא לא גדולה, אך האולם לפתע משתדרג במספר רמות כלפי מעלה, מקבל קונספט
והעיקר מעניק לכם ולאורחים תחושה חגיגית של הוד והדר.

סרטים לכסאות לחתונה, בר מצווה, בת מצווה
סרטים לכיסויים או פפיונים לכיסויי כסאות, זה למעשה אותו הדבר כאמור כל אירוע חגיגי
מעצבי אמריליוס עיצוב אירועים ממליצים על סרטים לכסאות, במגוון צבעים וניתן להזמין גם במיוחד עבורכם
את הצבע האהוב עליכם וכך בהשקעה כספית לא גדולה תצבעו את אולם האירועים או את בית הכנסת או את ביתכם הפרטי בצבעי קונספט מיוחדים.

השכרת כיסויי כסאות אדומים לחינה
מחפשים כיוסיי כסאות לאירוע, מחפשים כיסויי כסאות לאירוע, אנו נוכל לסייע לכם בהשכרה של כיסויים במגוון צבעים. לחינה הצבעים הדומיננטיים הם אדום וזהב.
נוכל להתאים לכם פפיון אדום לכיוסי כסא לבן ואלגנטי או פפיון זהב לכיסוי לבן.
ניתן לכסות את הכיסא בכיסוי אדום נמתח ומיד המקום יראה חגיגי וססגוני כיאה לאירוע חינה אמיתית של כל עדה בישראל.
אירוע בבית ובבית הנכסת ורוצים לחסוך בהוצאות תשכירו כסאות פלסטיק של כתר ואנו נכסה אותם עבורכם בכיוסיי כסאות מדהימים וכך כל מקום יראה מדהים ובעלות נמוכה.


כיסויים לכסאות כתר פלסטיק
רוב בתי הכנסת, אולמות קטנים, בתים פרטיים בית חב"ד, מארחים את יקיריהם ומשתמשים בכסאות כתר מפלסטיק, כסאות האלה מעולים לפיקניק אך אינם נראים טוב באירוע. הפתרון המוצע הנו כיסוי כסא בצבע לבן עם סרט צבעוני שיהפוך את הכסא מכסא פשוט לכסא מכובד. התקשרו אלינו והזמינו כיסויי כסאות וסרטים לכיוסיים וכסאות הפלסטיק שלכם יראו נפלא.

הובלה הלבשה והסרה של כיסויי כסאות לאירועים
חשוב מאוד לתיין שמחיר הכיסויים שלנו כולל הלבשה והסרה שלא כמו אצל רוב המתחרים המשכירים כיסויים, מפות ומפיות ואין הם מביאים אותם למקום האירוע והן הם מלבישים ומסירים את הכיסויים, ההלבשה של הכיסויי כסאות לאירועים הנה עבודה מאוד קשה שלוקחת זמן רב. לכן כדאי לבדוק מה בדיוק מקבלים ולא להיות מופתע כמה שעות לפני האירוע. זכרו אין תחליף לאיכות!






סרטון של טקס בר מצווה שהפך למפואר ומכובד בזכות כיסויים לאירועים

גלריית אירועים מעוצבים