עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

עיצוב אירועי חברה

אירועי חברה מופיעים במגוון רב של צורות וגדלים ובאים לשרת מטרות שונות החל מגיבוש העובדים וכלה באירועים בעלי אופי שיווקי אשר מטרתם חיזוק הקשר לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים. עיצוב אירועי חברה נעשה באופן שונה בין סוג אחד של אירועים למשנהו ותלוי במידה ניכרת באופי האירוע ובמסר אותו רוצים להעביר למשתתפים.

עיצוב אירוע חברה

עיצוב אירועי חברה כחלק מהתרבות הארגונית

לכל חברה ארגון ועסק ישנם אירועים שונים המושרשים כחלק מהתרבות הארגונית וחוזרים על עצמם מדי שנה כמו אירוע יום הולדת לחברה, אירועי תחילת שנה וחגים נוספים, אירוע לציון עובדים מצטיינים ועוד. בנוסף ישנם אירועי חברה אשר תדירותם משתנה משנה לשנה כמו אירוע השקת מוצר, כנסים מקצועיים ואירועים שיווקיים.

עיצוב אירועי חברה עם אמריליוס

אמריליוס עוסקת שנים רבות בעיצוב אירועים לחברות וארגונים תוך הקפדה על התאמת העיצוב הן לסוג האירוע והן לאופי החברה. אנו מעצבים אירועים לחברות באולמות אירועים, גני אירועים, מלונות, מתחמים של החברות (אולם מרכזי בבניין החברה, חצר החברה), במרכזי כנסים ובכל מקום בטבע (אירועים במדבר, חוף הים, פארקים וכו.). אנו שמים את הלב והנשמה בכל עיצוב על מנת להפוך כל אירוע לחוויה מרגשת אשר תותיר את חותמה בלב המשתתפים בין אם הם עובדי החברה או הלקוחות.