עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

עיצוב בת מצווה

עיצוב בת מצווה - לחוות כל רגע

עיצוב בת מצווה הינו חוויה מרגשת מאין כמוה. הנערה החוגגת רוצה שיתייחסו אליה כאל כלה כמשתמע מהיותה כלת בת המצווה. היא רוצה להיות זו שמקבלת את ההחלטות באשר למקום האירוע, עיצוב האירוע, הפירוטכניקה האטרקציות וכל מה שצריך בכדי להבטיח שהאירוע שלה יהיה גולת הכותרת מבין כל אירועי בנות המצווה של חברותיה.

עיצוב בת מצווה

עיצוב בת מצווה - עולם של אפשרויות

עיצוב בת המצווה טומן בחובו פרטים רבים כמו עיצוב הכניסה של הנערה (שטיח אדום, זיקוקים, פרחים בצידי השביל, עלי ורדים מפוזרים, הפרחת בלונים ועוד אפשרויות רבות), עיצוב שולחנות, עיצוב רחבת הריקודים, אטרקציות לילדים וכדומה. בבואינו להתחיל בעיצוב בת מצווה אנו לוקחים בחשבון את מקום האירוע (מסיבת חוף, מסיבה במדבר, גני אירועים, אולמות אירועים וכו.), את כמות הנערים והנערות המגיעים לאירוע יחד עם כמות המוזמנים המבוגרים (משפחה, חברים, מכרים) ומעלים את האפשרויות העיצוביות  בפני הנערה וההורים.

עיצוב בת מצווה עם אמריליוס

אנו באמריליוס יודעים כי הדרך הטובה ביותר לעיצוב בת מצווה הינה ביחס האישי ובהקשבה לרחשי ליבה של הנערה. אנו מקפידים להגדיר ביחד את רצונותיה ולמצוא את הדרך בה היא תוכל לבטא את עצמה דרך העיצוב בין אם זוהי מסיבה נוצצת ורועשת, אירוע באוירה סולידית, בת מצווה בעיצוב של כוכבי סידרה אהובה או חגיגה מלאה בטרמפולינות ומשחקי אתגר. לכל נערה יש עיצוב בת מצווה המתאים לה באופן מושלם ואנו כאן כדי להגשים את חלומה. 

מבצעים לבת מצווה

גלריית אירועים מעוצבים