עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

עיצוב שולחנות

עיצוב שולחנות - עד כמה זה חשוב? 

שולחנות מעוצבים תופסים מקום מכובד בכל ארוע. בין אם הם מיועדים כשולחנות לארוחה, שולחן יום הולדת, שולחן מרכזי בחתונה או כל ייעוד אחר, עיצוב שולחנות הינו חלק מהותי מהעיצוב הכולל של האירוע ואחראים במידה רבה לאופי והאוירה שרוצים לצקת לאירוע.

עיצוב שולחנות חתונה

עיצוב שולחנות - היופי בפרטים הקטנים

עיצוב שולחנות טומן בחובו ירידה לפרטים רבים כמו התאמת המפה מבחינת צבע ובד, התאמת המפיות, בחירת כיסאות מתאימים או שימוש בכיסויים לכיסאות, בחירת סכו"ם (כסף, זהב, סכו"ם סיני וכו.) כלי הגשה תואמים וסידור פרחים נכון. שילוב מוצלח של כל אלו ועוד, אמור לחזק ולהעצים את הקונספט העיצובי של האירוע.

עיצוב שולחנות - יצירת אוירה

אנו באמריליוס מתמחים בעיצוב שולחנות ובהתאמת כל הפרטים לשאר גזרות האירוע על מנת לחזק את הקונספט והקוים המנחים של האירוע. אנו בוחרים בקפידה את האביזרים הנלווים לעיצוב שולחנות כמו חובקי מפיות ,קיפולי מפיות, פרחים ,נרות, פמוטים ועוד אביזרים מסוגים שונים, ואת סוג המפות (קטיפה,סאטן, בד יוטה וכו.) כך שישקפו את האוירה הרצויה באירוע (סגנון רומנטי, כפרי, סגנונות אתניים שונים, סגנון אלגנטי ועוד סגנונות כיד הדמיון).

עיצוב שולחנות - השלמת החוויה

בין אם מדובר בעיצוב שולחנות חתונה, עיצוב שולחנות בר מצווה, עיצוב שולחנות קבלת הפנים, עיצוב שולחנות נמוכים לפינות זולה או לכל עיצוב שולחנות בכל אירוע וסגנון שהוא, הצוות המקצועי של אמריליוס יתאימו את הצבעים, חומרי הגלם ואביזרי העיצוב הנלווים ליצירת קומפוזיצייה מושלמת אשר תגרום למוזמנים (וגם לכם) לסיפוק והנאה מירבים מהאירוע.

גלריית אירועים מעוצבים