עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

פמוטים לאירועים

פמוטים לאירועים - מתכון לאוירה נכונה

פמוטים לאירועים הינם פריט עיצובי חשוב ביותר בייחוד כאשר רוצים לשוות לאירוע אוירה מסויימת או להדגיש קונספט עיצובי מסויים (לדוגמה: כאשר אנו משתמשים בפמוטים לאירועים בעלי סגנון יוקרתי, פעמים רבות נבחר בסוגים שונים של פמוטי קריסטל המעניקים תחושת יוקרה לאירוע).

השכרת פמוטים לאירועים

פמוטים לאירועים - סגנונות ומראה

פמוטים לאירועים באים במגוון סגנונות. סגנון הדומה לזה של נרות שבת בו הפמוט והנר ממשיכים אחד את השני למראה זקוף ואצילי כאילו אחד הם. סגנון בעל מראה של כנים עדינים מזכוכית אשר בתוכם מוצב פתיל הנר, פמוטים אלו שומרים על שלהבת הנר ותורמים לאוירה נקיה ורכה ועוד מראות וסגנונות רבים לשלל אפשרויות עיצוב.

פמוטים לאירועים - להעצים את האוירה

באמריליוס, אנו יודעים כי כאשר מתאימים פמוטים לאירועים, בחירה נכונה של הפמוטים תעצים את האוירה בעשרות מונים. שימוש בפמוטים לאירועים השונים וההחלטה על סוג הפמוטים לכל אירוע (פמוטי נחושת, פמוטי עץ, פמוטי קריסטל, פמוטי כסף ועוד. ) ייעשו לאחר שלב ההחלטה על הקונספט העיצובי של האירוע ולאחר ההחלטה על הרגש באוירה שאנו יוצרים, אותו אנו רוצים להעצים. לאמריליוס פמוטים לאירועים במגוון רחב של דגמים, גדלים וחומרים המתאימים לכל אירוע ולכל אוירה. הצוות המיומן של אמריליוס מכיר בערך העיצובי ובתרומה לאוירה אותה נותנים סגנונות הפמוטים השונים וידאג להתאים עבורכם את הפמוטים הנכונים לאירוע שלכם.

גלריית אירועים מעוצבים