עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

ריהוט אלטרנטיבי

ריהוט אלטרנטיבי - לאירועים מיוחדים

ריהוט אלטרנטיבי הינו חלק מהותי בעיצוב אירועים על סוגיהם השונים. חשיבותו הרבה באה לידי ביטוי בכך שהוא מוסיף לאירוע אוירת נינוחות ונופח אינטימי מעבר למה שניתן להשיג כאשר משתמשים בריהוט הרגיל בלבד. חלק מאוירה זו היא תוצאה של נוחות השימוש בריהוט אלטרנטיבי וחלק תוצר של חוסר הרשמיות שריהוט זה מקרין. מקור הרעיונות לריהוט האלטרנטיבי הגיע בעיקר מהשאנטי של המזרח ומהזולות בחופי סיני ועבר התאמות ושדרוגים עיצוביים על מנת להתאים במראה לאירועים השונים מבחינה אסטטית ומבחינת קונספט עיצובי ועם זאת לשמר את הפונקציונליות ואופן השימוש המקרינים רוגע, קירבה, ופתיחות.

ריהוט אלטרנטיבי

ריהוט אלטרנטיבי - לאירועים שונים

ריהוט אלטרנטיבי יכול לשמש כמרכיב העיצובי המרכזי באירועים מסויימים כאשר הדגש הוא על אוירת ה'חברה' וחוסר הרשמיות כמו בחתונה בטבע, אירועי חברה בעלי אופי גיבושי, ומסיבות שונות. באירועים אחרים, יתווסף ריהוט אלטרנטיבי כחלק מהקונספט העיצובי או כמרכיב עיצובי המצביע על מעבר בין שלבי האירוע כמו איזור שאנטי לצעירים בבר מצווה ואירועים הכוללים שלב של ארוחה מסודרת ושלב של ישיבה נינוחה כמו אירועי חברה וכו.

ריהוט אלטרנטיבי עם אמריליוס

אנו באמריליוס מציעים ריהוט אלטרנטיבי להשכרה לאירועים השונים. לאמריליוס קולקציות מגוונות של ריהוט אלטרנטיבי איכותי כמו פינות שאנטי, מערכות ישיבה עם שולחנות נמוכים ופינות זולה. כל האביזרים נשמרים מנוקים ומטופלים לאחר כל אירוע ומובאים ללקוחות כמו חדשים.

הצוות המקצועי של אמריליוס מביא עימו שנים של נסיון בייעוץ ועיצוב אירועים הכוללים ריהוט אלטרנטיבי ויתאימו עבורכם את הריהוט האלטרנטיבי המתאים ביותר לאירוע שלכם.

גלריית אירועים מעוצבים